Kita selalu yakini dia ada disaat kita senang maupun susah dan kita selalu berfikir bahwa dialah yang terbaik untuk kita. Janganlah kita berpandang lebih kepada orang yang sebenarnya kita belum tau perasaan dia seperti apa, karena disaat kita tau dia bukanlah untukmu, disitulah rasa kecewa itu timbul. Yakinlah bahwa orang yang ada disekitar kita adalah orang yang terbaik dalam hidup anda dan jangan berharap lebih karena apa? Tuhan akan memberikan harapan lebih itu ke anda disaat anda tidak mengharapkan itu ^o^

SUPER JUNIOR

SUPER JUNIOR

Memandang sifat orang bukan dari sisi dimana disaat dia jatuh terpuruk tapi liat dari sisi dimana saat kita mengenalnya dan bersamanya. Saat kita sudah mulai membencinya, pandangan sifat jelek kita ke dia memang muncul dan sebenarnya itulah titik kejelekan kita :)

Selasa, 27 November 2012

English Speech "merokok"


Dear friends and Gentlemen,
Not a secret anymore and no longer have to dupungkiri fact that among the smokersalready know ataupu feel the impact of the dangers of smoking, but they seemed to turn a blind eye to a variety of reasons, Whereas, secondhand smoke has been scientificallyproven to cause at least 25 types of disease. That is, when many countries - including developing countries - to tighten the rules about smoking to protect the health of its people, but Indonesia would become a haven for the cigarette industry.

Dear friends and Gentlemen,

Although many local regulations already issued and already many regulations and restrictions have been imposed, for example, "Prohibition of Smoking in public places",but not a few or many smokers do not obey these rules already apply, therefore, we as citizens good and also care about health, let us realize a healthy life without tobacco smoke begins from ourselves.


 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar